pátek 18. prosince 2009

Dilema....



Řeším závažný problém....ale opravdu, VELMI závažný. Chci si koupit boty...:D Měly by to být botky značky Mellisa navržené Vivienne Westwood, modré s červeným srdíčkem. Z Asosu.....Za poměrně dobrou cenu ( cca.2600, u nás 3300 - to se vyplatí, že!!!)

Neberte to tak, že nějakým způsobem opakuju po Teruně, to ne..Už dlouho o nich uvažuju, doteď jsem ale neměla takovou částku peněz a mamka by mi na tohle nepřidala. Takže nyní, když si na ně dokážu vydělat, řeším to již zmíněné dilema...Ano nebo ne????Mám, nemám?Achich ouvej, to jsou mi problémy..:D

7 komentářů:

  1. taky resim. bojim se, ze budou drit, kdyz jsou plastove.
    ja chci hlavne nejake letos na ples. kdyz sezenu nejake, ktere me okouzli a k nim vhodne saty, tak si je porizovat nebudu. taky se bojim, abych trefila velikost. bezne mam 38, ale sandalky a tak mam i 37....jj, dilema

    OdpovědětVymazat
  2. mne sa tie topanky nepacia..takze ja hovorim nie!
    ale je to len a len na tebe..:)

    OdpovědětVymazat
  3. hm...z té velikosti mám taky strach. Já mám 39, takže britské číslování 6. A přece jen, 2600 není málo....Uvidíme, uvidíme...

    A Foly, ony jsou ty boty naprosto kýčovité, ale zároveň jsou krásně hravé, originální...a "chutné"..:D

    OdpovědětVymazat
  4. Melissy si kupujte raději větší, jinak, nedřou. Já mám ty moje nakonec jako sběratelský kousek. To co bylo v obchodě pohodlné se na denní nošení mění v nenositelné peklo. Ty 2200 jsem už obrečela :-D

    OdpovědětVymazat
  5. mě se líbí moc, ale chci si počkat na nějaké s vyšším podpatkem.)

    OdpovědětVymazat
  6. planuju z asosu ty cerne s maslickou :) mela jsem vyhlidnute ty cervene ovsem jiz nejsou...do nich ! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Je to dokonalý kousek... a chápu tvoje obavy. Já bych to ale riskla a šla bych do nich :)

    OdpovědětVymazat

za každý komentář vás to bude hřát u srdce. slibuju!