úterý 26. ledna 2010

Love it.....
















Pár "věcí", které mám ráda. Takový decentní, náladový výběr...

Jane Birkin, Candy, Edward, Bukowski, Paul Klee, Markéta Lazarová, Kate&Johnny, Twiggy, Klimt, Natalia, Dan Bárta,etc...

17 komentářů:

  1. no zaujimavy zoznam mas..uplne iny ako moj..ale z tvojho beriem toho edwarda:)

    OdpovědětVymazat
  2. Vybrala jsi stašně působivé obrázky ... třeba ten z Faunova labyrintu,Edward, Johnny & Kate ... i ty malby! moc zajímavé!

    OdpovědětVymazat
  3. Ten první film chci strašně dlouho vidět, ale ještě jsem se k tomu bohužel nedostala...
    Ofélie se topí(nejsem si jistá, že se ten obraz takhle jmenuje) mám strašně ráda a Depp je zkrátka klasika :) trés bon!

    OdpovědětVymazat
  4. to je ale pěknej výběr! Klimta zbožňuju a kor Danae... a Dan a Johnny a Edward a Heath...no mňam :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tu fotku johnnyho s kate jsem nikdy nevidela...je vyborna!!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Miluju Střihorukého Edwarda, když jsem byla malá, tak jsem u toho brečívala víc než u Titanicu :)

    *Terka

    OdpovědětVymazat
  7. For everyone!!!:)

    Candy je úžasný film, doporučuji ho všem, je krásný, dojemný, drsný a jemný...

    Klimt je naprosto fantastický, taky mám ráda Schieleho - jeho malby jsou úchvatné, plné zvláštního erotického dusna..stejně jako ty Klimtovy a téměř všech secesních malířů...

    Utonulá Ofélie...:)co víc napsat..?

    A Edward je božský ( já u toho brečím vždycky:D...hlavně u scény, kdy vzpomíná, jak byl vyroben...uááá!)

    A Johnny&Kate - krásný pár to byl.Ale Vanessa se k němu také hodí, snad ještě víc:)


    Mějte se krásně....a hezký den všem:)B

    OdpovědětVymazat
  8. Ty fotky jsou nádherné, krása.....nevím, co víc na to říct...=)

    OdpovědětVymazat
  9. ach 5foto odspoda co je to !!!

    Ach, s maceskama rozkosne :D :P ... no dnes bylo ´-16 ... ja si vysla a cela nadsena jak kolem me poletuje cosi trpytiveho /mraz/ a najednou...brrr me ta zima stipe :D

    OdpovědětVymazat
  10. ahoj, chtěla jsem se tě zeptat, neznáš nějaké filmy v podobném nádechu jako je Eternal sunshine of the spotless mind?
    děkuji, t. :)

    OdpovědětVymazat
  11. ahoj, zrovna od stejného režiséra je Nauka o snech - krásný film, zvláštní, takový něžný..:)

    hmm...a další...třeba smrt panen, ale ta nemá happy end. A třeba mě dostalo Pokání, i když to se moc tomu stylu nepodobá. Ty jo...těžké takové otázky:D

    OdpovědětVymazat
  12. hih už od úterý sem chodim (teda už i dřív!!) a vždycky si projedu ty krásný fotky a uplně mi to vždycky zvedne náladu :) dík :)
    jinak mohu-li k t. pak doporučuju Being John Malkovich to je pecka! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Máš opravdu dost dobrej vkus, samý kvalitní věci:-)

    OdpovědětVymazat
  14. Klimt a Twiggy Milujem Klimtove obrazy :)

    OdpovědětVymazat
  15. Trošku z toho dýchá depka:-) ale krásný výběr.

    OdpovědětVymazat
  16. až na markétu lazarovou (slečna krásná, ale film s příšerným zvukem, co mě donutil ho pokaždý v půlce vypnout) naprostá shoda :o) a už několik dní vyhlížím nový článek :o)

    OdpovědětVymazat

za každý komentář vás to bude hřát u srdce. slibuju!