neděle 10. ledna 2010

Poslední štace, Vozka smrti a Unavená smrt...


Seznam 30 němých filmů zdárně dokončen ( Ano, neviděla jsem všechny...viděla jsem jich velmi málo. Ale takový Napoleon má stopáž 330 minut, tak se na mě nezlobte). Teď se musím naučit 30 otázek a bude to. Vidím to na několik hrnků kávy, práce do 2 do rána ( mezitím nějaká na ta procházka na osvěžení mozku, Futurama,sprcha,...)

Dnes jsem chytla nervový záchvat ( chápejte jako malý, decentní výbuch), kdy jsem nadávala a házela polštářema. Ono je to tak, na začátku nám profesoři řekli, že to máme z celé katedry nejjednodušší. A my, uměnovědci chudáčci, nyní zjišťujeme, že to máme nejtěžší ze všech, neboť máme kombinaci předmětů 3 kateder. Dohromady 11 předmětů, 11 zkoušek. A dějiny hudby, divadla, filmu,předměty jako uměnovědy a hudební nauky - nic z toho není žádná sranda, vlastně je to nehezký, těžký, složitý humus. Začínám zvažovat přestup na Dějiny umění...Ale tak, snad to zvládnu, ovšem nebaví mě to, nebaví, nebaví ( učení..:D).



Mějte se hezky...a nepřehánějte to s učením, ať nedopadnete jak osoba na obrázku:D ( což je Lon Chaney, který ztvárnil Fantoma opery)

7 komentářů:

  1. Zkoušky z umění..že já pitomá raději nekreslila :-D
    Umění...to bych si s tebou hned vyměnila...jestli se za mě naučíš podnikové finance :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Můžu se zeptat co přesně studuješ? Vypadá to moc zajímavě... Já nějak prospala talentové zkoušky a pořád nevím kam se uvrtat... I když bych spíš byla pro Prahu :/

    OdpovědětVymazat
  3. Tak film Posledná štácia sme v škole pozerali a myslela som, že pri tom umriem...to bolo asi to najhoršie, čo nám púšťal...no dobre, možno ešte Blow Up...Takže ti to fakt nezávidím, ale určite všetko zvládneš:)

    OdpovědětVymazat
  4. no, zvětšenina byla dost zvláštní film. Jednou jsem toto téma nahodila při rozhovoru s učitelem, a ten mi oznámil, že ten film nepochopil-prý ho viděl asi 4x a z toho byl asi 2x zhulený:)...

    jsem na uměnovědných studiích, ovšem vše, co se tady děje, je pouze v rámci teorie - 40% muzikologie, 30% dějiny umění, 30% film,divadlo. A není to nic jednoduchého. Já se těším teď na další semestr, protože si budu moct zapsat fotku. A v druháku máme tvůrčí psaní..:) Jinak pokud chceš jít do prahy, tak jdi na dějiny umění - tam jsou snad nejlepší v celé čr;)

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám němé filmy ráda, zase jsem jich tolik neviděla, ale baví mě. A Zvětšeninu nepochopil asi nikdo :D Kde studuješ, jestli se můžu zeptat? Já jsem v Brně na estetice, která má k uměnovědám docela blízko (tedy minimálně pár uměnovědců potkávám na našich přednáškách :)

    OdpovědětVymazat
  6. jeeee, neme filmy, co studujes? :) ja miluju filmy, kinematografii a vse kolem, nektere neme filmy jsou fajn i ovsem nektere ryzi nuda :)

    dekuji za chvalu clanku, musim rici, ze jsi vzorna! Pokud v lete pouzivas podkladovy krem tak okeeey ;) a osvezujici vodu mam stejnou, je vyborna :)

    mej se krasne :)

    OdpovědětVymazat
  7. nadherny obor ! :-)

    dekuji za doporuceni :)

    celove mam rada filmy, mam rada tahle s vynikajici atmosferou od Felliniho, depresivni mraz po zadech mi pote behajici dramata od Bergmana a mezi spicku povazuji od Won-Kar-Waie 2046 a in the mood for love.
    Videla jsi antichrista, ten reziser je vazne magor, zhroutil se pred natacenim a musim rici, ze tak silene drsny film jsem jeste nevidela, sla jsem na nej z prinuceni kamaradem a druhy kamarad mi na to jit temer zakazal :D

    OdpovědětVymazat

za každý komentář vás to bude hřát u srdce. slibuju!