úterý 22. listopadu 2011

Oh Terry boy!

  
  
vůbec nerozumím tomu, že nestíhám. mám tolik času, no i přesto.... můj time management je v dost špatném stavu. možná bude chyba v tom, že většinu času trávím "zakuklená" v posteli. prostě klasický případ zimního spánku. vzbuďte mě na vánoce....!


a možná jste si ráčili povšminout, že mám opět "svou" barvu vlasů, tzn. hnědou. proč? protože se v ní cítím nejlíp. a jak už jsem psala nadi - v té rezavé jsme byla taková celá růžová a "spařená". proto.



pac. bam

39 komentářů:

  1. To asi asi ze mě děláš srandu? Jsi jako Sněhurka, pure beauty!
    Mimochodem, jsme na tom dost stejně s tím "nestiháním", nejradši bych byla medvěd a zalezla do jeskyně :D

    OdpovědětVymazat
  2. oči jako dvě studny! a taky nestíhám, pořád jsem si říkala, že času je dost a najednou není

    OdpovědětVymazat
  3. začíná zachumlaný období... modrá ti sluší! a budu zvědavá - co máš na rtech? vypadaj skvěle!

    OdpovědětVymazat
  4. Lindo, tak a ne jinak!

    Aneto, díky..:D zrovna od tebe to sedí. tebe vždycky obdivuju a padám z tebe na zadek:D jo a taky jsem přemýšlela, že jsem se blbě narodila...

    runko, přijď do obýváku, budeš mít taky! :D

    terez :D

    alice, díky. a na rtech mám...ehm, kate moss s rimmelem, odstín 09. jen jemně vklepaná do rtů..;)

    OdpovědětVymazat
  5. ach jo, to není možné, jak jsi překrásná...opravdu ti příroda nadělila koš krásy..

    OdpovědětVymazat
  6. ty jsi tak nádherná.) a ta barva ti sekne, taky se v hnědé cítím nejlíp i když už jsem vyzkoušela rezatou, červenou, černou, fialovou..hnědá je prostě fajn ;)

    OdpovědětVymazat
  7. si krásna a s hnedými vlaskami ešte viac

    OdpovědětVymazat
  8. Jé ta hnědá ti sluší!
    2. fotka je top!)

    OdpovědětVymazat
  9. mám tolik času že si lebedím u počítače a co pul hodka si nosim hory jídla a pak nic nestíhám do školy..chacha
    si nadherna na tech fotkach!,)

    OdpovědětVymazat
  10. ta hneda fakt je lepšia a krasna si! tie oci <3

    OdpovědětVymazat
  11. Rozhodla jsem se, že tě budu neustále sledovat. Naprosto jsi mne uchvátila.
    S tou Kate Moss to zkusím, jen doufám, že ji ještě nekde budou mít, protože co jsem tak postřehla, moc jí nezbylo(těch odstínů, které bych chtěla). Mimochodem, právě bych měla psát referát...ach, ten čas.

    OdpovědětVymazat
  12. báro, to měla má pleť náhodou svůj den..:D jinak je to mrcha proradná.

    tyno, fialovou, jo? woow, to bych taky chtěla zkusit! já jsem zatím vyzkoušela všechny klasické barvy (blond, červená, zrz, tmavě hnědá,..), kromě černé...:D

    lavender, toho dne jsem vypadal hezky:D náhodou, pouze čirou náhodou... ale díky.

    tereza, tak, tak, je lepší...:D a terry by měl radost, což?

    priscilla, haló! nejsi náhodou mě dávno ztracené dvojče?!

    wendy ká, je, je je!



    všem moc děkuji za komentáře...:)b.

    OdpovědětVymazat
  13. johanko, nesmutni. určitě někde najdeš ;) a díky za "folouvování" a podporu - že v tom lelkování nejsem sama :D

    OdpovědětVymazat
  14. Tahle hnědá je super, být tebou už bych jí nikdy neměnila :)

    OdpovědětVymazat
  15. super fotky aj farba vlasov :))
    www.energiq.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. tebe pristane snáď všetko na svete :)

    OdpovědětVymazat
  17. moc sa mi páčia tvoje ružové pery a líca :) !

    lesimple.sk

    OdpovědětVymazat
  18. nenapsala bys clanek o kosmetickych pripravcich, ktere pouzivas? nerikej mi, ze takhle nadhernou plet mas bez zasahu cehokoli:)

    OdpovědětVymazat
  19. cc hneda je predsa aj tak najlepsia to vsetci hnedovlasi vedia.

    OdpovědětVymazat
  20. kristýno, děkuji, vím a pokud to bude v mých silách, tak nebudu :)

    thereso, moc děkuji :)

    eQ, dík. ondra je štramák ( a terry také!)

    bonnit, ale vůbec. třeba v ofině vypadám jak idiot, "pážecí" střih to samé, perleťová rtěnka, silné líčení očí, černá barva..:D toho je...

    lesimple, tak mě to baví. a na líčka používám to samé co na rty..:)

    anonymní, tohle jsme měla velmi úspěšný den. jinak mám problém, že pleť se mi zhoršuje po mlíku a taky pár dní v měsíci. a taky jsem strašný, hmmm, masochistický magor? :D ale na problémy mi hodně zabral superdefence od clinique - sice drahý, ale vydrží hodně dlouho a je skvělý! článek klidně udělám..:)

    vero, přesně tak! :D



    opět všem děkuji za komentáře:) je to moc milé...

    OdpovědětVymazat
  21. ..tiez je aktualne postel mojim najlepsim kamaratom..zimny spanok treba ;)jedine co ma moze nadchnut by bola poriadna nadelka snehu!! ak bude zima sucha..bude to nuda.. a neostava ozaj nic ine ako zahajit spanok..
    Len si hnedu nechaj..velmi ti pristane!

    cajova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  22. s časom to mám podobne. je ho milion, ale"nestiham"...
    a zavidim že ti stačí minimalny make-up a je to medžik(:

    OdpovědětVymazat
  23. čajová, přesně tak! když už zima, tak bílá, kluzká, ovšem slunečná..:D

    ev, och, díky. ale dovolila bych si odporovat..:D

    cardi, no, hele, taky nemám dokonalou pleť. takhle to vypadá i díky blesku atd. ale jinak nosím kromě makeupu jen trochu řasenky, tvářenku, rtěnku nebo balzám na rty... a tmavé obočí!

    OdpovědětVymazat
  24. WOOW ta očka! (asi si byla isniparací pro tu písničku jak jí zpívali v básnících, ty máš kukadla, jak zrcadla.... .D)

    OdpovědětVymazat
  25. A můžu se zeptat, co používáš na to obočí? já mám nějakou tužku ze Sephory a drolí se :( Přimlouvám se taky, jestli bys nebyla tak hodná a nenapsala nějaký článek o kosmetice? A na vlasech máš barvu nebo přeliv? Díky za odpovědi!!! Jsi super ;)

    OdpovědětVymazat
  26. nestíhanie je choroba všetkých mladých ľudí :D špeciálne tých, ktorí majú písať milión seminárnych prác ako ja :D ou jeee

    a tie hnedé vlasy ti seknú úplne najviac. a máš strašne peknú farbu pier (ak to nie je rúž, potom máš veľmi peknú farbu rúžu :D)

    OdpovědětVymazat
  27. slečnal, :D ....

    báro, používám obyčejné stíny na obočí z HM a tužku také odtamtud - má na konci štetinky, takže tím si vždy nanáším opatrně stíny na obočí. a článek napíšu...:)

    ňer, jj, totální nestíhači :D a mám rtěnku, jen jemně vklepanou do rtů, 09 kate <3 rimmel..



    všem děkuji za komentáře a mějte se hezky :)

    OdpovědětVymazat
  28. v elle ses roztomila:)

    OdpovědětVymazat
  29. anonyme, i ty jeden! já jsem se tam neviděla a ani se vidět nechci :D toho dne jsem totiž byla nafouklá, malá, hnáty křivé, opuchlá a především - nudná jak sviň!

    OdpovědětVymazat
  30. jestli takhle vypadas, kdyz se nafoukla, mala..nudna, tak padam asi do mdlob, objednavam se na vsechny mozne a nemozne kosmeticke procedury a prestavam tvuj blog sledovat jako inspiraci:) a btw.divim se, ze tu obdivnych komentaru na elle nemas vic, to te nikdo nepoznal?

    OdpovědětVymazat
  31. Tak zítra si jdu koupit elle, ale jen kvůli Tobě ;)

    OdpovědětVymazat
  32. anonyme, já stále doufám, že mě nikdo nepozná...:D nebo většina. doposud jsem doufala, že se to v elle neocitne, neboť můj "aufit" byl toho dne opravdu pochybný:D

    báro, nedělej. raději si ho vem v regiojetu zadarmo..:D za to ti to nestojí. true story.

    OdpovědětVymazat
  33. Ta kombinace modrých očí, modrého světru a hnědých vlasů je naprosto killing! (ale já mám slabost pro brunety, co se vyznají v módě)

    OdpovědětVymazat
  34. Ty jsi tak krásná! :) Jsi modelka?

    OdpovědětVymazat
  35. F. Brunette, och, děkuji! :)

    Veroniko, moc díky..:D nejsem, vážně ne. a modelka? no tak bych sama sebe také nenazvala, takže ne..

    OdpovědětVymazat

za každý komentář vás to bude hřát u srdce. slibuju!