sobota 16. června 2012

pohádky...



podívejte se, jak jsme si parádně užily výlet do prahy s dominikoupaulinou v ultra skvělém jamesi deanovi!


ještě jednou moc děkujeme, že jsme se mohli účastnit. bylo to super super! a my víme, že jste se na klip podívali jinde, ale...on tady už byl, véra ho sem dávala, nicméně já, starý puntičkář, jsem chtěla přidat ještě pár fotek. bohužel v podstatě celý včerejšek jsem strávila ve vlaku a nedostala jsem se k notebooku a..a...je to strašně dlouhý příběh, který byste nechtěli poslouchat, natož číst.) a ano, vypadám tam jak afektovaná pipka, jenže to jsem já. když jsem nervózní, chovám se jak idiot. když nejsem nervózní, chovám se přesně tak. no a véra je k nakousnutí..má cenu to opakovat? vždyť to všichni víme (ale jo, má !)

takže díky jakubovi (skočtě sem), díky holkám za společnost, díky maťovi za nejvíc nejlepší lomo, zajděte na božské burgery do jamese. no a koukněte ještě na video :D vždyť je skvělé...a čekejte překvapení!




pac. roekids

15 komentářů:

  1. nejenom véra. i ty jseš k nakousnutí.

    OdpovědětVymazat
  2. video je nejlepší a všechny jste k nakousnutí!

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, prosím prosím, odkud máte ty úžasně foťáky? Já vím že už někdo ptal, ale nemůžu to najít:( A ŽENY JSTE NÁDHERNÉ!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Video je úplne úžasné!Už ho pozerám 3 krát a kľudne by som si ho pozrela zase :D

    OdpovědětVymazat
  5. mega foto :P

    liveyourdailylife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Ten klip, to je tak strašlivě líbezná záležitost!

    OdpovědětVymazat
  7. coookies, ale no tak..:D mé úsměvy a škleby jsou nadmíru komické...

    girl, myslíš? :D

    margot, chvalte tvůrčí tým , přátelé..a děkujem.)

    anonym, jdi do něj, je to super..! a každá fotka je takové malé tajemství...)

    kayo, to jsem moc ráda.

    báro, díky, díky. od pauliny, dominiky, vére, maťa a mé maličkosti! takový menší mixík..

    aný, díky moc...



    všem moc děkujem za komentáře a věřte, že velká chvála patří kubovi a všem klukům, co se podíleli na vzniku klipu:)

    OdpovědětVymazat
  8. ste super! tato cast fashion tales sa mi velmi pacila :)

    OdpovědětVymazat
  9. Bohužel mě hrozně zklamalo tvoje chování ve videu, máš pravdu, působíš afektovaně.

    OdpovědětVymazat
  10. tyno, děkujeme..:)

    becco, díky díky...jak už jsem psala, tvůrčí tým nezklamal!

    anonymní, a co mám dělat? :D měla jsem dělat hlouposti, tak jsem je dělala... u toho vážně vypadat nemůžu a byla jsem taky nervózní. ale to, že jsem tě zklamala - wow, zní to tak fatálně.... .) jsem holt ****.

    OdpovědětVymazat
  11. jste krásné! Véra jak mrká no božínku to je silnej kalibr! :D

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to je super čuper! :) Musím si taky koečně pořídit Lomo a tyhle posty mě fakt nakopávají :) Jiank James Dean vypadá vážně dobře asi se tam někdy zajdu podívat :)

    OdpovědětVymazat

za každý komentář vás to bude hřát u srdce. slibuju!