pátek 1. června 2012

rain

 mám ráda, když prší a je takové teplo, že můžu běhat bosky po ulici a skákat do všech kaluží. líbí se mi ta zvláštní vůně hlíny a asfaltu, neopakovatelná vůně, kterou můžete vdechovat jen po letním děšti. naopak se mi nelíbí smrádek přejetých žízal. a taky ostrý pichlavý déšť, který bývá obvykle skombinovaný s větrem a chladem. občasná přeháňka je potřeba. bez deště by byla zem suchá, kytky by vadly a ... bavilo by vás neustálé dokonalé počasí? mě ne. i když mi šedé počasí občas dokáže pěkně narušit pozitivní myšlení a dobrou náladu, i přesto ho mám vlastně ráda. a v životě je to taky tak. nebe bez mraků by bylo podezřelé... a navíc - zamračené nebe je daleko hezčí než vyleštěná modrá placka! ámen :D
 a tyhle šaty, lidi, tyhlety šaty! ty směle konkurují těm "skálovským vílím"...asi je budu nosit pořád, pořád, pořád. pak se rozpadnou a já si budu muset koupit ještě jedny. chtěla jsem s jejich koupí počkat, už jsem si je zkoušela asi před měsícem ("áááááách božeeee! to chci...ty jsou tak krásné, uííííí!"), jenže - chtěla jsem být hodná holka. hodné holky zbytečně neutrácí. bohužel teď šel se mnou do zary i ondra a řekl, že si je musím pořídit. že jsou úžasné. že jsem krásná! ano, to řekl....doprdeletakjo. 

jsem zlo. pure zlo (jak by řek klasik)




pac. bam

17 komentářů:

  1. Krásné :) zrovna dneska když jsem ráno vylezla po dešti ven jsem si říkala, když jsem se pořádně nadechla, že je to takový ten pravý letní déšť .. doteď to po dešti vonělo jinak, ale dneska to bylo ono .. vždycky mě pak přepadají nostalgické stavy, takže jsi mi článkem zahrála na notu .)

    OdpovědětVymazat
  2. tak to jsi to nejnádhernější zlo na světě:P ty šaty jsou vážně božské...ty jsi božšká!
    a s tím deště to mám naprosto stejně..když náhodu zmoknu, dělám, že mi to vadí..ale přitom se v tom vyžívám:D a ta vůně po letním dešti..i v průběhu toho deště..uaaa
    doprdeletakjo..to se mi líbíí

    OdpovědětVymazat
  3. Jeeej ake krasne fotky, tie satky su krasne
    tento blog je moj NAJNAJNAJNAJ....

    OdpovědětVymazat
  4. velmi ti svedcia! <3 uplne ako ta skalna vila, ani dlhocizne vlasky nechybaju!

    OdpovědětVymazat
  5. jo! vůně deště! v Brně jsem tu pravou ucítila tak před týdnem a od té doby čichám s radostí tu samou po každé přeháňce. šaty krásné!

    OdpovědětVymazat
  6. Úžasné fotky! Jak z jiného světa!! :))

    http://fashionpuding.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Skálovské šaty se mi líbí o trochu víc. Dala jsem na doporučení a v neděli vyrážím na jeho výstavu. :)

    OdpovědětVymazat
  8. lindo, to jsem ráda...mé pocity bývají podobné:)

    tyno, ba ne, nejsem. jsme normální průměrné zlo, nic víc, nic míň. momentálně smutné zlo..

    lucy, díky moc. potěšila jsi mě.)

    meow, :)mňau!

    ochwey, taky to miluju....a těším se na skákání do kaluží!!!

    romano, díky moc.

    anonymní, to jsem ráda, žes na mě dala, snad budeš spokojená. já jsem pokaždé, když tam jdu, nadšená. a v divadle hudby, v té kavárně, jsou ještě skálovy knižní ilustrace, tak zajdi i tam. je to vážně nádherné, na mou duši!

    OdpovědětVymazat
  9. si krásne,ale to už sa opakujem :)
    A inak ja mám rada dokonalé počasie ale naučila som sa mať rada aj dážď, ako píšeš zem by bola suchá. A napríklad dnes mi to naozaj pomohlo, že zapršalo, rybky z jazierka vyskakovali, psík ráno sedel pod strieškou ale tiež sledoval ako vonku prší. Už to bolo treba.

    OdpovědětVymazat
  10. Já většinou pěknému kousku do mého šatníku taky neodolám...jsme prostě ženský, v tomhle se asi nedokážeme ovládat :D
    saras-island.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. moc ti to sluší a závidím kabelku :))

    OdpovědětVymazat
  12. znásobuješ vo mne komplexy, haha :D
    neskutočne ti to svedči

    OdpovědětVymazat
  13. pure zlo je len jedno!

    OdpovědětVymazat
  14. julianno, díky díky..a přesně tak! .)

    sáro, asi tak...

    juliet, díky. a měli by ji mít v hm, ne?

    bonnit, díky moc. a neměj vůbec komplexy!!!

    anonymní, však říkám - klasik.) a já vím, kdo je pure zlo...:D

    claro, thanks.)

    OdpovědětVymazat
  15. musíš s ním chodiť vždy, nech si kúpiš všetky krásne šaty sveta! :D

    OdpovědětVymazat
  16. you look sooo beautiful! Love the clutch!
    xoxo

    OdpovědětVymazat

za každý komentář vás to bude hřát u srdce. slibuju!