úterý 10. července 2012

bad gal!

ulejvám se v praze. dělám strašně špatné a zvrhlé věci: koupu se ve vltavě, piju alkohol, poznávám velké hvězdy, pozoruju ty ještě větší na obloze, cachtám se kalužema a líbám se v dešti, mluvím špatně anglicky, mluvím velmi dobře anglicky (!), miluju, nechápu a pak chápu až moc pozdě, znám tajemství, piju poprvé horké mojito (delišššs!), jím hustějkrutý steak s foie gras .... ach ach ach....

zkrátka je na mě těch radostí tolik, že jsem nastydla. takže kýchám. a smrkám. a koupu se v bazénu - voda léčí, přátelé.


..prostě jsem si ty plavky musela koupit, sakra! 

pac. bam

26 komentářů:

  1. dekadentný život máš!:) a to je fajn..a ty si strasne sexi :D toje mooc,ty aj keby sa nafotis na ladovej kryhe vedla tučného mroža,tak by ten mrož od teba opeknel!

    OdpovědětVymazat
  2. Ou, ty teda vedeš akční život! A ty plavky mi připadají tak...kosmické! Hypermoderní jsou.

    OdpovědětVymazat
  3. Ty plavky jsou nádherný, jen se v nich asi moc neopálíš, ale to je jedno přec!

    OdpovědětVymazat
  4. jakó nejvíc sexy jsi! vrrrrr!
    a seznam tvých zvrhlostí se mi móc líbí! užívej si! :)

    OdpovědětVymazat
  5. To jsou anti-opalovací plavky?:D Teda, ja uz to soukrome minimalizovala pouze na kalhotky a ty to koukam rozsirujes i na rukavy..D Nicmene (a kazdopadne) jsi v nich opet damn-sexy!

    OdpovědětVymazat
  6. jakože krutopřísně dokonalej blog! :D followuju tě hned

    OdpovědětVymazat
  7. Jsi krásná!!! Máš teda pěkně akční život! HAHA :D

    OdpovědětVymazat
  8. nechaj si uz prosim ta za tie fotky platit! vsak to je skoda,aby sme to videli len my a nie uuuplne vsetci..akoze ich skoda prevelika..ja sa na teba mozem kukat teda furt :)) .. tvoje leto znie fantasticky§ tak to ma byt:)))

    OdpovědětVymazat
  9. Tak abys od někoho nedostala na zadek :D

    OdpovědětVymazat
  10. strasne dobra si, milujem tvoje psaniiiii a tve fotkyyyyyy

    Lucy

    OdpovědětVymazat
  11. No jo, zase jako mořská panna...to je krása :)) Máš i podobný odstín vlasů jako Ariel, to byla má oblíbená postavička, když jsem byla malá :D
    saras-island.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Já chci taky HORKÉ MOJITO!!
    Ela

    OdpovědětVymazat
  13. a tie plavky vyzeraju na tebe neskutočne dobre !

    OdpovědětVymazat
  14. tak tohle nemá chybu! jak z nějakého módního časopisu! :-)
    ty plavky vypadají skvěle, i když jsou dost nepraktické, ne? :-))

    OdpovědětVymazat
  15. ver, nekecej...ani ten život není tak dekadentní..:D ale přirovnání mě pobavilo, o tom žádná!

    johanko, heh, hlavně jsou pro léto nepraktické. ale třeba v nich uskutečním své surfařské a potápěčské touhy.

    magdo, kašlme na opálení.)

    alice...jen ty mi v mých zvrhlostech scházíš....fňuk.

    terezo, jó kdyby...

    z., ...mám k nim doma ještě apartní pár plavkových podvazečků...

    niki, jakože díky, brácho!

    oks, jak jinak? jak jinak...:D

    nico, ani ne...:D

    girl, nestraš!

    sylvio, díky, to je hezké od tebe. ale já je ráda ukazuju privátně vám, tak si toho (ku*va!) važte...:D

    kláro, tak jako doufám, že i dostanu...a na holou!

    lucy, díky. na živo jsme nudná stará bréca:D true story.

    sáro, ba ne, já jsem malá mořská víla, ta od andersena a kachyni...velká láska!

    elo, a tomu véééér...

    tamaro, nevidělas spodek..:D

    meow, akože áááno!

    mar, jak už jsem jednou psala - jsou doslova na p**u! .D pardon.



    všem díky za komentáře, ludia!

    OdpovědětVymazat
  16. A si naj kedze kazdemu odpovedaaaaas SWEETHEART ......VELKY RESPECTTTTTTTT

    OdpovědětVymazat
  17. lucy, tak normálka, ne..:) jak jinak. já jsem ráda za všechny komentáře a bylo by mi blbé odpovídat jen někomu...

    OdpovědětVymazat
  18. uaaa tak ty jsou na tobě dokonalý! mám podobný program,akorát že ne v praze a ne ve vltavě:D užíveeej!! vypadáš krásně:)

    OdpovědětVymazat
  19. boha, takové plavky můžou slušet fakt jen tobě! a chci voduuuuu

    OdpovědětVymazat
  20. Ok, fajn, v ELLE by se měli stydět za ty pseudoeditorialy, co nám cpou.. Jsi krásná! (a ty plavky? :D neskutečný)

    OdpovědětVymazat
  21. ty plavky jsou nádherný!!už jsem na ně koukala v nějakym časopise a moc mě zaujaly! Strašně ti slušej
    a fotky jsou moc krásný !!

    www.stylebydeer.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  22. ta prva fotka je normalneze WOOOOW!

    OdpovědětVymazat

za každý komentář vás to bude hřát u srdce. slibuju!