úterý 3. července 2012

bublej!

totální horko. ale já si nestěžuju. sice lepím, musím se pořád mazat, abych byla hlava pomazaná (a abych nebyla růžová jako vepř), ta namazaná hlava se mi točí -ale to se mi děje celoročně a ne jen z horka .), mám pořád žízeň, a blabla...pořád lepší než zima a déšť, no ne? navíc ondra umí ty nejlepší milkskahes na světě! tenhle je malinovo-meruňkový, hmmm. jo a taky si barvím vlasy. chtěla jsem si objednat modrý sprej, namísto něho jsem si poručila růžový(?!) a pak, když přišel balíček, jsem se převelice divila, jaktože tam ten modrý není....a taky bublám! bublání je nejlepší! taky vás rodiče vždycky kárali za to, když jste začali "bublat"? 
klobouk-gatě, triko-sekáč,plavky-juicy couture,kraťase-zara,lebky-véčko




v tomhle budu brázdit festivaly! a budu bublat. jakože jsem prase!
k tomu mi dopomáhej sám bůh. ámen.


pac. bam

29 komentářů:

  1. Krásný bublací článek :-) Krásné fotky ! Na jaké festivaly se chystáš?

    www.czechblondyn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. super fotky a bublaní! Mám v plánu jít se kouknout po podobném klobouku.

    OdpovědětVymazat
  3. mně bublá jen krev. Nesnáším horka. Jsem celá lepkavá a ble. Ale ty jsi neustále okouzlující! .)

    OdpovědětVymazat
  4. Ani ne, maminka vždycky říkala "To je žíííííízeň" a taťka "Hlavně to nevylej prosymtě" :D

    OdpovědětVymazat
  5. já teda nebublám - tak dlouho mi maminka říkala že se to nesmí až jsem s tim nadobro přestala!
    a jsi kráska prostě! vlasy supééér!

    OdpovědětVymazat
  6. haha jo, taky si na rodiče vždycky vzpomenu, když mě to popadne :D. jinak růžový vlasy ti taky strašně sluší!!
    http://mesamis-cz.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Bublání je nejlepší, já teď bublám smoothie :)

    OdpovědětVymazat
  8. Za "kraťase" máš u mě důrazné češtinářské pokárání :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Ja bublem vždy ked mám slamku :D Aaa vyzeráš perfektne :)

    OdpovědětVymazat
  10. bubláníčko je boží! :D

    GIVEAWAY na blogu

    OdpovědětVymazat
  11. uaaa to gifko je brutalne supersky napad ...ale musim povedat ze by sa s tym dalo vyhrat lepsie ..asi ho ukradnem :D

    OdpovědětVymazat
  12. Amen! :)
    ah, ty sa mas! aj ja chcem sejk! :O a tvoje gate, maj sa na pozore na festaku, mozno ti ich v noci ukradnem zo stanu!!

    OdpovědětVymazat
  13. Ten šejk vypadá božsky! Bublání je super, já ho také velice ráda praktikuji :D
    saras-island.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. Moc ti to pristane! :) A ten klobúk je parádny.

    OdpovědětVymazat
  15. ja ťa proste stále nemám dosť. si úplne geniálna!!

    liveyourdailylife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. uaaa ty seš mega úžasná zas:) žeru tvý vlásky <3

    OdpovědětVymazat
  17. mňam dala bych si milkshake! :)) a úžasný kraťase :))

    OdpovědětVymazat
  18. Nádherné fotky! A tá prvá.. Proste WOW :)

    OdpovědětVymazat
  19. vždy ma mama kárala keď som bublala! :D a najlepšie je bublať mlieko alebo strašne hustý koktejl, kedy tej bublinke strašne dlho trvá kým sa dostane von :D

    OdpovědětVymazat
  20. bublání miluju i teď a vždycky tím všechny rozesměju...a oni vůbec netuší, co je na tom pro mě tak zábavného :D. Jinak shaky miluju a přeji příjemné léto :))

    OdpovědětVymazat
  21. jo kárali, a nechápu co je tak špatného na bublání! bublání je fajn. bublání je cute! :))

    OdpovědětVymazat
  22. ano ano, kárali a já tak ráda bublalaa

    OdpovědětVymazat
  23. prvá fotka !
    a krásne vlasyyyy

    OdpovědětVymazat
  24. Super lovely blog!

    xoxo,

    colormenana.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  25. hezké fotky, zvu tě ke mě! http://katefashionstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

za každý komentář vás to bude hřát u srdce. slibuju!