neděle 15. července 2012

je černá!

svatosvatě slibuju, že tuhle sukni budu nosti celou filmovku, protože je skvělá! ámen.

pravda, budu si muset dávat pozor na větší konzumaci omamných látek, protože nechci přijít k úrazu. mít napsané na náhrobní desce "..přišlápla si svou naprosto dokonalou sukni" by sice nepostrádalo styl, ale značně by to vypovídalo o logickém uvažování nositele. co už, každý se občas chová jako pablb. a někdo holt častěji. btw, do středy jsem v praze. jestli chcete v úterý popít se mnou a vérou, tak se hlašte :D beru si tuhle sukni - chrání mě před větším množstvím piv než je únosná míra. dalšá důkaz, že je tahle černá krása prostě supr dupr.
sukně,taška-zara, bunda,náhrdelník-gate, triko-terranova, boty,náramek-hm



jsem světice! no ne? .)

pac. bam

33 komentářů:

  1. Je super! :) Máš krásnu postavu.

    OdpovědětVymazat
  2. ta sukně je skvělá a ty v ní vypadáš úžasně!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak pro tuhle sukni bych riskovala třeba i vyvrtnutý kotník (vždycky přemýšlím nad tím, jestli je to vyvrtnutý, vyrtknutý, zvrtnutý, podvrtnutý...:D). Fakt ti moc sluší :)
    saras-island.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. máš oranžové stíny? tož ty nesluší jen tak někomu! a obě jste krásné, překrásné, ty i sukně :) Btw, já se hlásím!...Už jsem v Praze týden a ani kapku lihoviny jsem neměla :D

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělá fotky, ostatně jako vždy. A ještě lepší styl. Je prostě vidět, že je tvůj! ;)
    A oranžové stíny!

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadáš naprosto supr, máš dokonale ploché břicho. Jednou bych tě chtěla vidět naživo :-) Jana

    OdpovědětVymazat
  7. je nádherná! a mám podobnou a často si jí půklu zakasám za pas abych se nezabila :D
    a jako trhá mi žíly že a) do Prahy se teď prostě nedostanu a za b) na filmovku taky ne! grrrr!

    OdpovědětVymazat
  8. miluju dlouhy sukne! a presne vim, o cem mluvis, uz jsem ji nekolikrat prislapla a jednou si docela slusne rozbila koleno :D

    OdpovědětVymazat
  9. pablb je srandovne slovo! :D a svatica nemozes byt, neverim ti! ty si najviac sexica :OOO ! :*

    OdpovědětVymazat
  10. černá dlhá sukňa!
    mega lajk! parádna si! :)

    OdpovědětVymazat
  11. ta sukne je fakt perfektni!
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  12. tobě to vždycky tak sluší :)) a ta sukně je supr :))

    OdpovědětVymazat
  13. Kráska! Prozraď jak si upravuješ vlasy! :)

    OdpovědětVymazat
  14. krásne ako vždy! ja mám tiež jednu dlhú sukňu a hlavne keď idem po schodoch, tak dávam veľký pozor :D

    OdpovědětVymazat
  15. tak to se mozna na filmovce potkame:) sukne super.

    OdpovědětVymazat
  16. Dávej si pozor na nabídky společného večera, nastpuju na Karlovku takže příští výzvu beru doslova :D

    :*

    OdpovědětVymazat
  17. moc ti to slusi, opravdu uzasny a ta sukne proste nema chybu.. <3

    OdpovědětVymazat
  18. sexyyy!! boží sukně, sekne ti to.)

    OdpovědětVymazat
  19. Strašně moooc ti to sluší.. sukně je nádherná.. mám podobnou a taky si ji občas přišlápnu a ani nemusím užívat omamné látky :)

    www.stylebydeer.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  20. ach! musim si pořídit taky takovou! vypadá to úžasně :)

    OdpovědětVymazat
  21. pekne zladený outfit s prostredím na fotenie:) sekne ti to

    OdpovědětVymazat
  22. Tu suknu uz nikdy nevyzliekaj! :D Mam podobnu,modru,prislapla som ju a skoro som sa rozplakala:D Ale sukna to prezila, je bojovnicka!

    OdpovědětVymazat
  23. Ou jés, tak přesně takhle jsem si to představovala! ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  24. Tak tohle je, milá slečno, absolutně luxusní!!! :)

    OdpovědětVymazat
  25. nehovor miiii.. ze ty si take mladako a len teraz ides na vysku?!!! heheh.. bozeeee ..

    OdpovědětVymazat

za každý komentář vás to bude hřát u srdce. slibuju!