pátek 21. února 2014

too cool for school

košile, kabát h&m, bunda h&m showroom, sukně fifty:fifty, podkolenky topshop, boty, hodinky asos, brýle rayban


fotky by ivanushko


chodím do církevní školy a moc mě to tam nebere, takže trávím většinu času v zahradě za kostelem.
ale jinak jsem hodné a bohabojné děvče. na mou duši.


pac. bam

20 komentářů:

  1. překrásné fotky. moc se mi líbí atmosféra, která z nich vyzařuje.! a ta ofina je skvělá :)

    OdpovědětVymazat
  2. jsi fakt nádherná! ale tohle bych ti nikdo stejně nevěřil :D

    OdpovědětVymazat
  3. super look, super fotky!!


    http://sweetchillibyhana.blogspot.cz/


    OdpovědětVymazat
  4. připomínáš mi tu Emmu Watson i ta zahrada působí anglicky =)

    OdpovědětVymazat
  5. Právě jsem se zamilovala do Tvého blogu ♥!
    a ano, taky souhlasím s Emmou Watson, na úplně poslední fotce jsi jak Hermiona, překrásná :)*

    OdpovědětVymazat
  6. skvely tyjo, kdybych nemela kluka, tak s tebou chci chodit

    OdpovědětVymazat

za každý komentář vás to bude hřát u srdce. slibuju!