čtvrtek 5. června 2014

snídaně


mám ráda snídaně, hlavně ty velké, se spoustou lidí a jídla. často jsme se v neděli ráno doma scházeli právě u takovéhle snídaně a hezky jsme tak začli náš den, povídali jsme si, nikam jsme nespěchali a užívali jsme si dobrého jídla a toho, že můžeme být spolu.

a když jsem se dozvěděla, že má přijet melischen, že teroušek má volno a že ivanushko.... no, ivana jsem prostě dlouho neviděla :D byl plán rána jasný. navíc mi máma přivezla z moravy kvadriliónovou zásobu těch nejlepších domácích vajíček (menu: vejce na milion způsobů) a česneku, upekla jsem docela obstojný koláč s kokosem, čokoládou a mandarinkama, "bialetka" jela jak měla, káva chutnala kávově a nože krájely jako o život.

zkrátka a jednoduše - chci víc takových rán ( poledne a večery by taky šly)




krásný den. bam

9 komentářů:

  1. super fotky. ja vetsinou takovyhle breakfast party poradam na konci skolniho roku a udelam hrozne moc palacinek :)

    OdpovědětVymazat
  2. skvělý fotky! a bialetková káva je nej nej :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam snídaně, krásný byt !

    OdpovědětVymazat
  4. bez těch mobilů na stole by to bylo poetické...E.

    OdpovědětVymazat
  5. kouzelné, kouzelné!
    žiješ ještě instagramem? já žila tím tvým a teď je mrtvo a nemá mne, co hřát u srdíčka. kecám, má, ale žejo, ty můžeš taky. přes instagram. :D

    OdpovědětVymazat
  6. juj, danke za naj ranajky! cesnak rules! :* ty lubiva hospodinka

    OdpovědětVymazat
  7. vypadá to jako spektakulární ráno, radost pohledět.
    /odkud máš botky?

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, můžu se zeptat, v jaké části Prahy je tahle skvělá podlaha? Dík moc!

    OdpovědětVymazat

za každý komentář vás to bude hřát u srdce. slibuju!