pondělí 16. února 2015

jaro za dveřmi

čepice, svetr h&m, šaty zara, bunda levi´s, boty asos, batoh fjallraven

fotky od ivanush


konečně to venku vypadá, že přišlo jaro. s jarem samozřejmě jde ruku v ruce nejenom slunce, teplo a odhazování svršků, ale také rýma, bolest v krku a různé jiné "doplňkové služby" únorových viróz. možná by bylo ale trochu zlé házet všechnu vinu jen na počasí; asi byla hloupost v sobotu nad ránem pobíhat kolem neone jen v lehké bundě v domnění, že venku není zas taková zima, jako byla před hodinou (jasně, kolem druhé v noci jsou to v praze tropy...) 
takže dnes to je už druhý den, co si stěžuju, jak strašně mě bolí v krčku a že smrkání je nejhorší věc na světě a nemám chuť, naproti tomu mám teplotu, jsem opuchlá a celý život je tak nějak komplet naprd. jasně že není, nemohlo by být lépe. mám se skvěle, kluk mi vaří nejlepší veganské pokrmy, ačkoliv není vegan (dnes k večeři karí s tofu a kokosovým mlékem, zeleninou a rýží - génius!), já mu vařím taky, svítí slunce, tlustice rostou, řeřicha roste, procházet se je daleko snažší, ptáci si prozpěvují, zkrátka cítíš, že jaro je za rohem.

a ten žlutý kanken jsem dostala jako předčasný dar k mým narozeninám taky od michala. no co vám mám povídat, kluk snů...


co vy, jak se těšíte? a máte nějakého super pomocníka proti rýmičce? 





 

13 komentářů:

  1. Perfektné! Hej už aj ja cítim že nie som úplne zdravá ! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera ♥ fotky, fit, ty nádhera!! ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Kanken dokonalý!!! <3 A samozrejme aj fotky :)

    OdpovědětVymazat
  4. nádherný fotky batoh a ty! a to je super že se tak stará a musím říct že můj taky - i když jsem nemocná dlouho nebyla a to musím zaklepat :)

    OdpovědětVymazat
  5. u kazdyho tvyho postu si rikam, ze dokonalejsi byt uz nemuzes, ale vzdycky se pletu <3333

    OdpovědětVymazat
  6. muzu se zeptat, zvyraznujes si necim oboci? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj, pouzivam takovou paletku na oboci od essence a taky si ho netrham :)

      Vymazat
    2. dekuju :) jsi fakt nadherna :) a batoh skvelej, ale to i celej outfit :)

      Vymazat
  7. vsem moc diky za pochvalne komentare. a krasnejsi urcite nejsem ))))) tim jsem si stoprocentne jista.

    OdpovědětVymazat
  8. tá prvá fotka je úplne najprekrásnejšia fotka akú som za poslednú dobu videla na akomkoľvek blogu <3

    OdpovědětVymazat

za každý komentář vás to bude hřát u srdce. slibuju!